Kivi
App

by Compass&Partners

Użytkowników
0
Klientów
0

Aplikacja KIVI to narzędzie do audytowania i monitorowania pod względem ilościowym oraz jakościowym standardów procesu obsługi Klienta przeznaczona dla każdej branży.

Wybrane funkcje

Procent spełnienia standardów

Priorytety oraz potencjał poprawy

Linia trendu obszarów i pytań

Obszerne jakościowe komentarze

Badanie satysfakcji i doświadczeń klienta

Korzyści

Ocena zgodności ze standardami

pozwala ocenić poziom zgodności świadczonych usług oraz wyznaczyć linię trendu

Wskazanie obszarów do poprawy i rozwoju

wskazuje na jakim etapie obsługi Klienta występują powtarzalne pozytywne wyniki realizacji standardu a które obszary wymagają poprawy i rozwoju

Użyteczność

umożliwia podjęcie działań naprawczych eliminujących konkretne zachowania, zmianę standardu obsługi oraz poprawienie doświadczeń Klienta

Monitoring

pozwala mierzyć prawdziwe naturalne zachowania oraz zdarzenia zamiast deklarowanych zamierzeń

Rodzina aplikacji Compass&Partners

Aplikacja
Avocado

Aplikacja Avocado jest narzędziem do mierzenia liczby i struktury czynności wykonanych przez pracownika podczas dnia pracy.

Aplikacja
Chili

Aplikacja chili jest aplikacją, która wspiera efektywne zarządzanie, zarówno poprzez monitoring KPI, jak i moduł wspierający prowadzenie projektów oraz nieskomplikowany system ticketowy.

Aplikacja
Artichoke

Aplikacja Karczoch jest narzędziem do przeprowadzania analizy migawkowej – MULTI OBSERVATION STUDY – badanie, w którym konsultant w określonych odstępach czasu rejestruje jakie czynności wykonuje pracownik.

Aplikacja
Kivi

Aplikacja Kivi to aplikacja zarządza ankietami audytorów, dostępami dla obserwatorów po stronie Klienta, odbieraniem jakościowym ankiet, reklamacjami.

Poprzez aplikację szkoleni są Audytorzy, generowane są testy wiedzy, raporty ilościowe.

Kontakt

T: +48 601 191 393
Adres: Warszawa
ul. Grochowska 217/15
PON - PT 9:00 - 18:00