pozwala ocenić poziom zgodności świadczonych usług oraz wyznaczyć linię trendu
wskazuje na jakim etapie obsługi Klienta występują powtarzalne pozytywne wyniki realizacji standardu a które obszary wymagają poprawy i rozwoju
umożliwia podjęcie działań naprawczych eliminujących konkretne zachowania, zmianę standardu obsługi oraz poprawienie doświadczeń Klienta
pozwala mierzyć prawdziwe naturalne zachowania oraz zdarzenia zamiast deklarowanych zamierzeń
Aplikacja Avocado jest narzędziem do mierzenia liczby i struktury czynności wykonanych przez pracownika podczas dnia pracy.
Aplikacja chili jest aplikacją, która wspiera efektywne zarządzanie, zarówno poprzez monitoring KPI, jak i moduł wspierający prowadzenie projektów oraz nieskomplikowany system ticketowy.
Aplikacja Karczoch jest narzędziem do przeprowadzania analizy migawkowej – MULTI OBSERVATION STUDY – badanie, w którym konsultant w określonych odstępach czasu rejestruje jakie czynności wykonuje pracownik.
Aplikacja Kivi to aplikacja zarządza ankietami audytorów, dostępami dla obserwatorów po stronie Klienta, odbieraniem jakościowym ankiet, reklamacjami.
Poprzez aplikację szkoleni są Audytorzy, generowane są testy wiedzy, raporty ilościowe.