Jesteśmy firmą doradczą obsługującą klientów z sektorów bankowości, usług, produkcji, handlu i dystrybucji oraz ich interesariuszy. Uproduktawiamy wizje i marzenia naszych klientów.
Wdrażamy praktyczne rozwiązania operacyjne. Nie boimy się prostych, ale i odważnych rozwiązań, a co najistotniejsze potrafimy je implementować.
Gromadzone latami doświadczenie chętnie przekazujemy na wszystkich etapach współpracy z klientem, by efektem kuli śnieżnej możliwy był rosnący rozwój organizacji, również po tym jak rola Compass&Partners dobiegnie końca.
U podstaw tego leży wiara, że to nie zależność od firmy doradczej, a NIEZALEŻNOŚĆ Klienta w działaniu i kurs który pomogliśmy mu obrać, buduje największą wartość naszej pracy.
Transformacja procesowa w wydaniu Compass&Partners to dwie fazy podczas których dokonuje się zmiana stanu obecnego (procesowo najczęściej borykającego się z problemami typu: niska efektywność, wąskie gardła, słaba komunikacja, silosowość, niska jakość, czy ciągłe gaszenie pożarów) w nowy, efektywniejszy przepływ wartości dla Klienta.
Faza Compass to zawsze diagnoza, postawienie hipotez co do problemów źródłowych, element testowania (pilotowania rozwiązań) i plan wdrożenia.
W Fazie Partners, w ścisłej współpracy z Klientem wdrażamy nowe rozwiązania, dokonując przebudowy procesu, standaryzacji i stabilizacji. To też moment stopniowego przekazywania odpowiedzialności za zmianę (i wiedzy w tym zakresie) bezpośrednio do wewnątrz organizacji Klienta.
FAZA HELICOPTER VIEW
to 8 tygodni z identyfikacją procesów, wywiadami eksperckimi, poznaniem struktury, sposobu raportowania, istniejących standardów (4U, SIPOC, audyty VM, 5S, Sesje Problemów/ Pomysłów, Matryca PVA). Opracowanie wstępnych rekomendacji i szczegółowego planu na kolejną fazę.
Ścisła współpraca z zespołem Projektowym po stronie Klienta.
ANALIZA STANU OBECNEGO
to faza diagnostyczna w oparciu o gromadzenie, agregowanie i przetwarzanie danych procesowych z wykorzystaniem 3 metod: wywiady eksperckie (wykonane w Helicopter View), pomiary empiryczne (najbardziej pracochłonny etap analizy), analiza danych archiwalnych/ raportów/ danych historycznych.
SKATALOGOWANIE I ZABUDŻETOWANIE ZMIAN PROCESOWYCH O CHARAKTERZE QUICK WINS.
Umieszczenie ich na matrycy PVA i wybór tych dedykowanych do wdrożenia (Mały wysiłek/ duży efekt).
Pierwsze inicjatywy dedykowania leadershipu projektowego do Liderów Zmiany u Klienta.
Stworzenie centralnej tablicy Quick Wins- zarządzanie wizualne wdrożeniem i wynikami. Trening przed wdrożeniem lub rozwojem Visual Management/ Performance Management w procesach Klienta.
ZASADNICZA CZĘŚĆ TRANSFORMACJI.
KLUCZOWA FAZA DLA UTRZYMANIA ZMIANY:
Po fazie Standaryzacji zawsze rekomendujemy Opiekę Powdrożeniową- skoncentrowaną na monitorowaniu i punktowym korygowaniu działań optymalizacyjnych, rozwojem liderów w ramach tzw. dedykowanego mentoringu.
W fazie Standaryzacji powstaje dokumentacja w formie:
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder