Jesteśmy firmą doradczą obsługującą klientów z sektorów bankowości, usług, produkcji, handlu i dystrybucji oraz ich interesariuszy. Uproduktawiamy wizje i marzenia naszych klientów.
Wdrażamy praktyczne rozwiązania operacyjne. Nie boimy się prostych, ale i odważnych rozwiązań, a co najistotniejsze potrafimy je implementować.
Gromadzone latami doświadczenie chętnie przekazujemy na wszystkich etapach współpracy z klientem, by efektem kuli śnieżnej możliwy był rosnący rozwój organizacji, również po tym jak rola Compass&Partners dobiegnie końca.
U podstaw tego leży wiara, że to nie zależność od firmy doradczej, a NIEZALEŻNOŚĆ Klienta w działaniu i kurs który pomogliśmy mu obrać, buduje największą wartość naszej pracy.
Współpracujemy z ponad setką stałych i 250 audytorami tymczasowymi w całej Polsce w zakresie wielowątkowych badań jakościowych, realizując dla Klientów najbardziej skomplikowane scenariusze biznesowe. Realizacja scenariuszy tajemniczego klienta daje potwierdzenie w jakim zakresie i w jakim stopniu realizowane są wymogi i standardy obsługi klienta zewnętrznego naszych Partnerów biznesowych.
Specjalizujemy się w przekazywaniu bardzo detalicznego, wielowymiarowego feedbacku w raporcie, który dostarcza naszym Klientom weryfikacji, czy standardy i obsługa ich klientów są zgodne z ustalonymi wymogami. Raport składa się z analizy czy dostarczany przez pracownika serwis jest zgodny ze standardami oraz zawiera informacje i wskazówki rozwojowe. Raporty tajemniczego klienta przygotowywane przez ekspertów Compass&Partners nie są zero-jedynkowe. Zespół opracowuje spersonalizowane wagi do oceny, potencjały poprawy i rekomendacje dalszego działania. Wszystko uproduktowione jest raportem z audytu omówionym przez wykwalifikowanego konsultanta. Na przestrzeni ostatnich lat, wraz z naszymi Klientami rozwinęliśmy model tak, aby dostarczyć maksymalnej wartości dodanej, zarówno w zakresie potwierdzania przestrzegania standardów, jak i szukania, w jaki sposób można budować przewagę konkurencyjną na rynku.
komunikatywność, uprzejmość, postawa pro-klient
umówienia, reklamacje, rozwiązywanie problemów Klientów poprzez połączenia na odległość/ maile
sposób zabezpieczenia, uszkodzenia, błędy w zamówieniu
obsługa posprzedażowa (feedback, podtrzymanie relacji, działania pro sprzedażowe).
dostępność produktów z oferty, ekspozycja, czas oczekiwania, alternatywy, dostępność substytutów
obsługa Klienta wymagającego, symulowanie sytuacji niestandardowych
czystość, wyposażenie, ekspozycja, parking, łatwość dotarcia
czystość, wyposażenie, ekspozycja, parking, łatwość dotarcia
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder