Jak mówił Sam Walton (twórca Wal-Mart) „Wielkie oczekiwania są kluczem do wszystkiego.” Jest to dewiza bliska Dawidowi, który wymaga od siebie, swojego zespołu i ludzi z którymi pracuje 100% zaangażowania w pracę i efekty jakie zostawiają w firmach dla których pracuje Compass&Partners.
Zmiana jest naturalnym środowiskiem Dawida. Uważa, że śmiałość, podważanie stanu obecnego i odwaga by korygować swoje błędy, są czynnikami, które gwarantują rozwój.
Opracował autorskie podejście do pracy ze strategią i procesami – Compass Needle®, jako trialogu pomiędzy zarządzaniem teraźniejszością, kreowaniem przyszłości i pielęgnowaniem tożsamości.
Trener top managementu w zakresie budowy strategii i jej kaskadowania. Uważa, że kulturę organizacyjną budują uporządkowane cele indywidualne, znakomita komunikacja, detektowanie i korygowanie błędów.
Każdy kto zna Dawida, wie, że jest zdeterminowany, zorientowany na wyniki, kreatywny i zawsze w najlepszej formie by inspirować odbiorcę. Te założenia sprawiają, że nigdy nie mówi sobie „dość” i każdego dnia doskonali się we wszystkim, co robi.
a) opracowanie dedykowanych modeli komunikacji (10+ tranformacji)
b) implementacja systemu zarządzania wartościami i zachowaniami (5+ tranformacji)
c) stworzenie systemu ocen rocznych i zarządzania matrycą kompetencji, systemów premiowych (25+ trasnformacji)
wygenerowanie łącznych oszczędności i zysków operacyjnych na poziomie 54,3 milionów PLN
oszczędności potwierdzone przez realizację budżetów u wszystkich klientow C&P (40+ transformacji i projektów operacyjno- szkoleniowych)
a) budowa i implementacja procesów zarządzania strategicznego (15+ transformacji)
b) optymalizacja ponad 150 procesów operacyjnych w zakresie trójkąta biznesowego (skrócenie L/T, poprawa jakości, wzrost efektywności)
c) wdrożenie KPI (35+ projektów)
d) budowa autorskich modeli komunikacji procesowej opartej o DBRs & MBRs (Daily & Monthly Business Review)
a) 350+ liderów i managerów przeszkolonych w zakresie leadershipu i praktycznych umiejętności optymalizacji i wizualizacji procesów (lata 2014-2021)
b) implementacja segmentacji produktowych, klienckich w tym retrukturyzacja portfeli (25+ tranformacji i projektów optymalizacjynych)
Obecnie jako Współwłaściciel i Dyrektor Operacyjny Compass&Partners konsekwentnie doskonali czołowe firmy w Polsce udowadniając, że tylko świadomy lider jest w stanie odpowiednio przeprowadzić zespół przez zmiany, jakie wiążą się z usprawnianiem procesów. Dzięki swojej aktywizującej i inspirującej postawie, daje się poznać jako motor napędowy wszystkich podjętych inicjatyw w których partycypuje w ramach współpracy z Partnerami Biznesowymi C&P. Naturalna intuicja i wypracowane przez blisko 20 lat doświadczenie na co dzień wykorzystuje do budowania i utrzymywania założeń kultury organizacyjnej opartej o balans między czynnikiem ludzkim, faktami procesowymi, samodoskonaleniem i innowacją. Kierując się tą ideą Dawid i reszta zespołu Compass & Partners wdrażali zmiany (operacyjne, strategiczne) w ponad 40 firmach m.in.: Pekao SA, ITCARD, PZU, Polfa Pabianice, Samat, Allianz, DB Schenker, GPW, Walk, FM Logistics, WAM, ZZN, CAT LC, DPD, Sinevia, Liberty Direct, GetIN, mBANK, Raiffeisen Polbank, Paula, Crispy Natural, Adamed, Tabor Dębica, mLeasing, BNP Paribas Faktoring, BNP Paribas obszary operacyjne, mFaktoring, Konsalnet, FIXIT, Holding Agraf, LuxMed, Stores- Discount, Europapier, EurelHermes, UPC Polska, Bombardier (obecnie Alstom), Hendi.
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder