Szanowni Państwo,
w imieniu firmy consultingowej Compass&Partners, którą mam przyjemność prowadzić, przedstawiam Państwu grę symulacyjną COMPASS LEAN GAME, która została stworzona w oparciu o nasze ponad 10-letnie doświadczenia w pracy z Klientami.
Jest to 8 godzinne wydarzenie, podczas którego uczestnicy podzieleni na zespoły „firmy” biorą udział w warsztatach w formie angażującej gry.
Symulujemy pracę w firmie, tak aby doświadczyć wszystkich problemów występujących w biznesie. W trakcie COMPASS LEAN GAME uczestnicy w praktyczny sposób rozpoczynają pierwsze optymalizacje i w oparciu o fakty dyskutują o możliwościach i potencjałach organizacji,
„w którą się wcielają”.
Dawid Pyszniak
Co-owner Compass&Partners
PRODUCT OWNER COMPASS LEAN GAME
Compass Lean Game to jednodniowy warsztat dla dowolnej liczby pracowników w formie symulacji pracy w fikcyjnymprzedsiębiorstwie (pracownicy, usługi, procesy, sposób komunikacji…) obsługującym zamówienia.
Uczestnicy mają za zadanie zilustrowanie definicji realnych problemów firm na bardzo prostych przykładach.
Gra uczy jak ważne jest “patrzenie na organizację” poprzez wszystkie zachodzące w niej procesy i oderwanie sięod myśleniasilosowego.
8 godzinne wydarzenie w luźnej atmosferze, podczas którego uczestnicy biorą udział w warsztatach w formie angażującej gry
w praktyczny sposób rozpoczynają optymalizacje i w oparciu o fakty dyskutują o możliwościach i potencjalnych rozwiązaniach
Symulujemy pracę w zespołach, tak aby uczestnicy mogli doświadczyć realnych problemów występujących w biznesie
gra dostosowywana indywidualnie do realiów każdej organizacji, budująca postawy współpracy ponad silosami
zrozumienie możliwości realnego wpływania na proces, w którym pracuję a w konsekwencji poprawy warunków pracy zespołów
poznanie zależności między procesami i zespołami / departamentami / działami w organizacji
warsztaty oparte o pracę na faktach, a nie na opiniach
kreatywne szukanie prostych usprawnień bez istotnych inwestycji finansowych
testowanie rozwiązań procesowych
budowanie i umacnianie relacji między pracownikami poprzez dużą dawkę współpracy wewnątrz zespołu
Zdobycie podstawowej wiedzy na temat metodyki wdrażania usprawnień i optymalizacji procesowej a także nabycie przez uczestników umiejętności przeprowadzenia podstawowej analizy procesu.
Zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi optymalizacji, niezależnie od organizacji, takimi jak: wartość dodana, marnotrawstwo, myślenie procesowe, satysfakcja klienta, balansowanie pracy, pomiary procesu.
Zdobycie wiedzy z zakresu identyfikacji i eliminacji 9 rodzajów marnotrawstw oraz balansowania pracy.
Wzbudzenie potrzeb optymalizacji i zaangażowania w zmiany kultury organizacyjnej.
Poprawa komunikacji w zespole. Integracja niezależnie od liczby uczestników.
Praktyczna wiedza do natychmiastowego wykorzystania, podawana i przećwiczona
w przystępny sposób.
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder
04-077 Warszawa
Grochowska 217/15
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Anna Bernat
Compass&Partners Co-Founder