Organizacja czasu pracy

Compass&Partners

Compass
&Partners

Jesteśmy firmą doradczą obsługującą klientów z sektorów bankowości, usług, produkcji, handlu i dystrybucji oraz ich interesariuszy. Uproduktawiamy wizje i marzenia naszych klientów.

Wdrażamy praktyczne rozwiązania operacyjne. Nie boimy się prostych, ale i odważnych rozwiązań, a co najistotniejsze potrafimy je implementować. 

Gromadzone latami doświadczenie chętnie przekazujemy na wszystkich etapach współpracy z klientem, by efektem kuli śnieżnej możliwy był rosnący rozwój organizacji, również po tym jak rola Compass&Partners dobiegnie końca.

U podstaw tego leży wiara, że to nie zależność od firmy doradczej, a NIEZALEŻNOŚĆ Klienta w działaniu i kurs który pomogliśmy mu obrać, buduje największą wartość naszej pracy.

Organizacja czasu pracy

Organizacja czasu pracy to podstawa biznesu.

Od tego zaczynamy i na tym koncentrujemy się w każdym projekcie.

  • Świadomość
  • Wartość dodana
  • Standardy
  • Priorytety

Wsparte modelem KPI oraz empatycznym mentoringiem, pozwolą każdemu tak przeorganizować czas pracy, aby każdy dzień stał się przyjemnością, nie udręką. Każdy dzień pracy powinien być uczuciem piątku po południu a nie poniedziałkiem rano.

Dzięki wprowadzeniu w organizacji autorskich rozwiązań Compass&Partners w zakresie organizacji czasu pracy, zwiększysz wartość dodaną, a Twoi pracownicy zrozumieją, dlaczego muszą zmienić nawyki generujące marnotrawstwa. Uświadomimy pracownikom, dlaczego tak ważne jest zwiększenie wartości dodanej w trakcie wykonywanej pracy.

Kontakt

Skontaktuj się
z nami

Adres

04-077 Warszawa
Grochowska 217/15

Business Hours

Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00

Prześlij nam wiadomość

Skontaktuj się
z nami

Adres

04-077 Warszawa
Grochowska 217/15

Business Hours

Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00

Prześlij nam wiadomość