Zespół
Compass&Partners

W skład zespołu Compass&Partners wchodzą:

0
Konsultantów procesowych
0
Analityków
0
Visual designer
0
App designer

Zespół
Compass
&Partners

W skład zespołu Compass&Partners wchodzą:

0
Konsultantów procesowych
0
Analityków
0
Visual designer
0
App designer

Dawid Pyszniak

CO-FOUNDER
DYREKTOR OPERACYJNY C&P

Dawid Pyszniak

CO-FOUNDER
DYREKTOR OPERACYJNY C&P

Założyciel Compass&Partners, dla którego celem nadrzędnym nie było po prostu stworzenie firmy świadczącej usługi consultingowe, a dostarczanie wartości, która czyni lepszym biznes ważny i bliski naszemu Klientowi.

Jak mówił Sam Walton (twórca Wal-Mart) „Wielkie oczekiwania są kluczem do wszystkiego.” Jest to dewiza bliska Dawidowi, który wymaga od siebie, swojego zespołu i ludzi z którymi pracuje 100% zaangażowania w pracę i efekty jakie zostawiają w firmach dla których pracuje Compass&Partners.

 

Zmiana jest naturalnym środowiskiem Dawida. Uważa, że śmiałość, podważanie stanu obecnego i odwaga by korygować swoje błędy, są czynnikami, które gwarantują rozwój.

Opracował autorskie podejście do pracy ze strategią i procesami – Compass Needle®, jako trialogu pomiędzy zarządzaniem teraźniejszością, kreowaniem przyszłości i pielęgnowaniem tożsamości.

Trener top managementu w zakresie budowy strategii i jej kaskadowania. Uważa, że kulturę organizacyjną budują uporządkowane cele indywidualne, znakomita komunikacja, detektowanie i korygowanie błędów.

Każdy kto zna Dawida, wie, że jest zdeterminowany, zorientowany na wyniki, kreatywny i zawsze w najlepszej formie by inspirować odbiorcę. Te założenia sprawiają, że nigdy nie mówi sobie „dość” i każdego dnia doskonali się we wszystkim, co robi.

Sukcesy

Ludzie

a) opracowanie dedykowanych modeli komunikacji (10+ tranformacji)

b) implementacja systemu zarządzania wartościami i zachowaniami (5+ tranformacji)

c) stworzenie systemu ocen rocznych i zarządzania matrycą kompetencji, systemów premiowych (25+ trasnformacji)

Finanse

wygenerowanie łącznych oszczędności i zysków operacyjnych na poziomie 54,3 milionów PLN
oszczędności potwierdzone przez realizację budżetów u wszystkich klientow C&P (40+ transformacji i projektów operacyjno- szkoleniowych)

Procesy

a) budowa i implementacja procesów zarządzania strategicznego (15+ transformacji)

b) optymalizacja ponad 150 procesów operacyjnych w zakresie trójkąta biznesowego (skrócenie L/T, poprawa jakości, wzrost efektywności)

c) wdrożenie KPI (35+ projektów)

d) budowa autorskich modeli komunikacji procesowej opartej o DBRs & MBRs (Daily & Monthly Business Review)

Klienci

a) 350+ liderów i managerów przeszkolonych w zakresie leadershipu i praktycznych umiejętności optymalizacji i wizualizacji procesów (lata 2014-2021)

b) implementacja segmentacji produktowych, klienckich w tym retrukturyzacja portfeli (25+ tranformacji i projektów optymalizacjynych)

Compass&Partners

Compass
&Partners

Obecnie jako Współwłaściciel i Dyrektor Operacyjny Compass&Partners konsekwentnie doskonali czołowe firmy w Polsce udowadniając, że tylko świadomy lider jest w stanie odpowiednio przeprowadzić zespół przez zmiany, jakie wiążą się z usprawnianiem procesów. Dzięki swojej aktywizującej i inspirującej postawie, daje się poznać jako motor napędowy wszystkich podjętych inicjatyw w których partycypuje w ramach współpracy z Partnerami Biznesowymi C&P. Naturalna intuicja i wypracowane przez blisko 20 lat doświadczenie na co dzień wykorzystuje do budowania i utrzymywania założeń kultury organizacyjnej opartej o balans między czynnikiem ludzkim, faktami procesowymi, samodoskonaleniem i innowacją. Kierując się tą ideą Dawid i reszta zespołu Compass & Partners wdrażali zmiany (operacyjne, strategiczne) w ponad 40 firmach m.in.: Pekao SA, ITCARD, PZU, Polfa Pabianice, Samat, Allianz, DB Schenker, GPW, Walk, FM Logistics, WAM, ZZN, CAT LC, DPD, Sinevia, Liberty Direct, GetIN, mBANK, Raiffeisen Polbank, Paula, Crispy Natural, Adamed, Tabor Dębica, mLeasing, BNP Paribas Faktoring, BNP Paribas obszary operacyjne, mFaktoring, Konsalnet, FIXIT, Holding Agraf, LuxMed, Stores- Discount, Europapier, EurelHermes, UPC Polska, Bombardier (obecnie Alstom), Hendi.

Anna
Bernat

Co-founder/ Project Manager w transformacjach procesowych

Z wykształcenia prawniczka, z powołania lifestyle consultant, a z naturalnych kompetencji procesowiec. Łączy w sobie szacunek do ram i standardów, z potrzebą dociekania i rozwoju, które napędzają ludzi do zmiany i doskonalenia.

Anna
Bernat

Co-founder/ Project Manager w transformacjach procesowych

Z wykształcenia prawniczka, z powołania lifestyle consultant, a z naturalnych kompetencji procesowiec. Łączy w sobie szacunek do ram i standardów, z potrzebą dociekania i rozwoju, które napędzają ludzi do zmiany i doskonalenia.

W zespole Compass&Partners równoważy strategię transformacji, oswajając prawdę zgodnie z którą- na wielkie rzeczy potrzeba czasu. Naturalne opanowanie i koncentracja na uproduktawianiu wyników pracy, sprzyja kulturze działania, której oręduje: „przegadywanie i krzątanina nie są oznaką pracowitości” (zmodyfikowany SENEKA).

Posiada doświadczenie w pracy z administracją publiczną i Real Estate, w ciągu ostatnich 7 lat sciśle związana z projektami w sektorze finansowym i usługowym.

Portfolio swoich kompetencji twardych jak i miękkich budowała w projektach transformacyjnych w pozornie odległych od siebie obszarach biznesu, od produkcji w branży spożywczej, kolejowej, firmy logistyczne po korporacje ubezpieczeniowe i finansowe.

Jako konsultant procesowy uczestniczyła w blisko 20 transformacjach operacyjnych, wykorzystując w tym celu kompetencje z zakresu mapowania strumienia wartości, pomiarów procesowych, problem solving, czy projektów w metodzie A-3. Wierzy, że szybkie przekazywanie Liderom i Pracownikom właścicielstwa procesowego za zmianę, pomaga w jej utrzymaniu i doskonaleniu, stąd chętnie dzieli się wiedzą w ramach wewnętrznych transferów wiedzy i praktycznych programów szkoleniowych. Prowadzi warsztaty procesowe z dziedziny Lean Management, kształcąc do tej pory ponad 200 Liderów operacyjnych, glównie z branży logistycznej i usługowej.

W 2020r. objęła patronatem nowatorski projekt badania satysfakcji Klientów, dla jednego z kluczowych Partnerów Compass&Partners, budując ekspercki know how zespołu w tej dziedzinie.

If you don’t know which direction you’re going, how will you know when you’re off course? And yet we spend most of our time learning (or teaching) the map, yesterday’s map, while we’re anxious and afraid to spend any time at all calibrating our compass”
Seth Godin

Kontakt

Skontaktuj się
z nami

Adres

04-077 Warszawa
Grochowska 217/15

Business Hours

Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00

Prześlij nam wiadomość

Skontaktuj się
z nami

Adres

04-077 Warszawa
Grochowska 217/15

Business Hours

Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00

Prześlij nam wiadomość