Procedura Reklamacyjna
Compass&Partners

1. Zasady ogólne

Uczestnik szkolenia ma prawo zgłosić reklamację, jeśli uzna, że usługa została wykonana nienależycie.

 

2. Termin i forma

2.1. Reklamację należy zgłosić w terminie do 7 dni od zakończenia szkolenia.
2.2. Reklamacje powinny być składane drogą mailową na adres: biuro@compassandpartners.pl i zawierać:
– imię i nazwisko uczestnika lub nazwę firmy,
– datę i nazwę szkolenia,
– opis zastrzeżeń,
– oczekiwany sposób rozwiązania sprawy.

 

3. Rozpatrzenie reklamacji

3.1. Compass & Partners rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
3.2. W przypadku uznania reklamacji, możliwe formy rekompensaty to: częściowy zwrot kosztów, rabat na kolejne szkolenie, udział w innym szkoleniu bezpłatnie.

Skontaktuj się z nami

Możesz zadzwonić:

+48 601 191 393

lub napisać wiadomość:

szkolenia@compassandpartners.pl

Zgłoś uczestników

Wyślij nam formularz zgłoszeniowy a my w ciągu 24 h oddzwonimy i przekażemy Ci informację w jaki sposób zapewnić sobie miejsce podczas naszego szkolenia oraz odpowiemy na wszelkie dodatkowe pytania.

Zapoznaj się z dokumentami: