Nazwa szkolenia

Change Management Training

by Compass&Partners Training Center

Szkolenie Change Management to nie zbiór teoretycznych slajdów - to esencja doświadczeń wyniesionych z dziesiątek projektów transformacyjnych realizowanych przez zespół Compass&Partners w dużych organizacjach w Polsce i Europie - to praktyczne narzędzia służące do planowania i wdrażania zmian, które możesz wykorzystać w różnych środowiskach biznesowych

Data szkolenia:

17-18 września 2025 - zakończone

Kolejne terminy:

Kolejne terminy podamy wkrótce

Miejsce szkolenia:

ADN Conference Centre
Browary Warszawskie
Grzybowska 56
00-844 Warszawa

Cena szkolenia:

3999 zł netto / 4918,77 zł brutto

EARLY BIRDS - 25% OFF

do 30 lipca 2025

Przy 3 uczestnikach z 1 organizacji

4-ty uczestnik gratis

Czy wiesz, że:

Tylko co 5 pracownik jest zaangażowany w zmianę wdrażaną w swojej firmie, a mimo to tylko 50% tych organizacji systematycznie mierzy poziom zaangażowania ludzi w zmiany?

37% pracowników wykazuje silny opór wobec zmiany w fazie jej wdrożenia, a mimo to 41% zarządzających firmami nie potrafi skutecznie tego oporu przełamać?

Pracownicy co 2 organizacji w fazie transformacji zgłaszają „przesyt” transformacyjny i niechęć do dalszych zmian, a mimo to 30% Sponsorów Projektów nie buduje skutecznie koalicji biznesowej wokół tych zmian?

Dlaczego to ważne?

Wiemy, że zmiana może być trudna – ale też wiemy, że może działać, jeśli zostanie odpowiednio zaprojektowana, zakomunikowana i osadzona w kulturze organizacyjnej.
 

Dzięki doświadczeniu Compass&Partners, uczestnicy szkolenia zyskują dostęp nie tylko do narzędzi, ale też know-how opartego na rzeczywistych wdrożeniach, które przeszły przez wszystkie etapy – od oporu po trwałe efekty.

Podczas szkolenia nauczysz się jak:

przeprowadzić zespół przez fazę „burzy” i oporu wobec zmiany

nadać strukturę działaniom wdrożeniowym i zmitygować ryzyka

zapewnić płynną komunikację z Klientami w procesie zmiany

przyspieszyć nabywanie nowych kompetencji w zespole

skutecznie zbudować nowe nawyki i utrwalić efekty zmian

To szkolenie prowadzą osoby, które zarządzają zmianą w praktyce – od strategii po wdrożenie

Ma na koncie ponad 9000 godzin zrealizowanych w ramach doradztwa, szkoleń i coachingu. Od 7 lat prowadzi Projekty transformacji struktury i modelu operacyjnego w polskich i międzynarodowych organizacjach. Certyfikowany Praktyk metodyki zarządzania zmianą PROSCI, diagnosta PRISM, dyplomowany coach.

Marta Czerwiec

Head of Training Centre
w Compass&Partners

Marta Czerwiec to doktor nauk ekonomicznych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, wykładowczyni Executive MBA oraz dyplomowana absolwentka Londyńskiej Akademii Coachingu z akredytacją ICF i CPD.

 

Ekspertka metodyki PRISM Brain Mapping, specjalizuje się w mapowaniu preferencji behawioralnych ludzi i zespołów.

W swojej pracy łączy praktyczne doświadczenie z wiedzą z zakresu neurobiologii, neuroprzywództwa, metod podnoszenia efektywności osobistej i zespołowej oraz lean management.

Jej pasją jest wspieranie Klientów Compass&Partners w tworzeniu High Performing Organizations – pracując z nimi ramię w ramię na każdym etapie transformacji.

Założyciel Compass&Partners, dla którego celem nadrzędnym jest dostarczanie wartości dodanej Klientom. Trener i mentor top managementu w zakresie budowy strategii i jej kaskadowania. Stworzył autorskie podejścia do pracy ze strategią i procesami – Compass Needle® -  trialogu pomiędzy zarządzaniem teraźniejszością, kreowaniem przyszłości i pielęgnowaniem tożsamości.

Dawid Pyszniak

CEO Compass&Partners

Konsekwentnie doskonali czołowe firmy w Polsce udowadniając, że tylko świadomy lider jest w stanie odpowiednio przeprowadzić zespół przez zmiany, jakie wiążą się z usprawnianiem procesów. Uważa, że kulturę organizacyjną budują uporządkowane cele indywidualne, znakomita komunikacja, detektowanie i korygowanie błędów.

 

Zoptymalizował ponad 150 procesów operacyjnych w zakresie skrócenia czasów ich realizacji, podniesienia poziomu jakości oraz efektywności.

Dzięki prowadzonym transformacjom procesowym wygenerował łącznie 62,8 milionów PLN oszczędności i zysków operacyjnych dla Klientów Compass&Partners.

W czasie ostatnich 10 lat z sukcesem wyszkolił i rozwinął ponad 500 leaderów i managerów w obszarze przywództwa i praktycznych umiejętności optymalizacji oraz wizualizacji procesów.

Zmiana jest naturalnym środowiskiem Dawida. Uważa, że śmiałość, podważanie stanu obecnego i odwaga by korygować swoje błędy, są czynnikami, które gwarantują rozwój.

Przykłady wdrożeń, z których jesteśmy dumni

Branża

FMCG

Pełna zdolność operacyjna już 5 dni po dniu separacji (go-live) 

dużej organizacji w branży spożywczej. Dzięki skutecznemu zarządzeniu transformacją 15 obszarów funkcjonalnych biznesu, dobrze zaplanowanej komunikacji i strukturze wsparcia dla zespołów operacyjnych – transformacja została zrealizowana bez przestojów i strat produkcyjnych.

Branża

IT

Model operacyjny

W jednej z czołowych organizacji technologicznych wspólnie wdrożyliśmy model Product Driven Organization, co przełożyło się na 29% skrócenie czasu podejmowania decyzji w zespołach cross-funkcyjnych. Kluczowym czynnikiem sukcesu było zaangażowanie kadry zarządzającej i budowa wspólnego języka zmiany.

Branża

Papiernicza

Transformacja procesów logistycznych

Dzięki wdrożeniu elastycznego modelu zarządzania produktem (tzw. huby produktowe) firma z sektora przemysłowego osiągnęła 30% przyspieszenia dostaw do klientów przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości operacyjnej. To efekt zintegrowania podejścia projektowego z realnym zarządzaniem postawami i komunikacją.

Zapisz się już dzisiaj

To szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy dla tych, którzy chcą prowadzić zmianę skutecznie, świadomie i z realnym wpływem – nie tylko na poziomie procesów, ale przede wszystkim ludzi.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

który wspiera ludzi w procesach zmiany i chcesz bardziej skutecznie zarządzać emocjami, komunikacją i adaptacją zespołów.

i zależy Ci na zbudowaniu zaangażowania, koalicji wokół zmiany i odpowiedzialnego przywództwa.

i chcesz przeprowadzić swój zespół przez zmianę w sposób spójny, czytelny i bez zbędnych „turbulencji”.

i chcesz lepiej rozumieć ludzką stronę wdrożeń i integrować działania projektowe z komunikacją i adaptacją.

i zależy Ci na uporządkowanej metodzie, narzędziach i know-how, które działają w praktyce.

i chcesz wiedzieć, co nie działa, jak to zmierzyć i jak odzyskać wpływ oraz tempo działania.

Plan szkoleniowy

Dzień 1

Dźwignie powodzenia procesu zarządzania zmianą, na które warto „postawić”. Pierwsze kroki w przygotowaniu wdrożenia oraz przydatne narzędzia.

Tworzenie planu zarządzania projektem i planu zarządzania zmianą oraz uspójnianie harmonogramu. Szacowanie budżetu czasu i zasobów na działania Change Management.

Najczęściej występujące czynniki wpływające na wzrost ryzyka w procesie wprowadzania zmiany. Narzędzia umożliwiające oszacowanie tego ryzyka
i wypracowania kierunków jego niwelowania. 

Diagnoza wewnętrznych i zewnętrznych czynników oporu wobec zmiany. Wpływ naszej postawy i percepcji zmiany na zachowania innych ludzi. Leading by example. 

Przeciwdziałanie „efektowi sera szwajcarskiego”, czyli „dziurawej transformacji”. Metody niwelowania oporu ludzi wobec zmiany: działania systemowe i punktowe (celowane).

Zakres wsparcia konsultantów Change Management oraz współpraca z Zespołem Projektowym (Project Management). Przenikanie się ról w obszarze produktowym i procesowym oraz związane z tym odpowiedzialności.

Definiowanie sukcesu wdrożenia zmiany w obszarze przywództwa (sponsoringu), zarządzania projektem i zarządzania zmianą. Rytm prowadzenia pomiarów, wnioskowanie i kierunki działań naprawczych.

Dojrzałość kultury organizacyjnej a zarządzanie zmianą. Pasywne i defensywne postawy w zmianie. „Różne prędkości” wchodzenia ludzi w zmianę.

Dzień 2

Wskazywanie korzyści wynikających ze zmiany i gromadzenie ludzi wokół idei. Rola faktów i percepcji planowanej zmiany w zaangażowaniu interesariuszy na jej rzecz.

Określanie zakresu wpływu zmiany na codzienne funkcjonowanie ludzi w firmie (narzędzia canvas). Tworzenie przestrzeni do dyskusji i feedbacku. Autorytet menedżera jako filar powodzenia wdrożenia.

Zarządzanie emocjami w zmianie i odpowiadanie na trudne pytania. Praca lidera z grupą w zmianie, proces grupowy. Różnorodność postaw i profili działania ludzi a techniki zarządzania zmianą.

Rola Sponsora w fazie wdrożenia i utrzymania zmiany. Sponsor jako lider zmiany. Cele i praktyczne zadania Agentów Zmiany i tworzenie sieci Change Agents.

Planowanie komunikacji w procesie zmiany (formy, częstotliwość, role). Tradycyjne i innowacyjne kanały komunikacji w zmianie.

W zaledwie 30 minut przedstawi esencję skutecznej transformacji – opartą na realnych doświadczeniach pracy z liderami, sprawdzonych narzędziach strategicznych oraz głębokim zrozumieniu mechanizmów zmiany postaw i zachowań w organizacjach.

Case Study transformacji procesowej w 30 minut + pytania do Praktyka (15 minut).

Skuteczne budowanie i wzmacnianie nowych nawyków oraz świadomości potrzeby zmiany. Wsparcie sponsora i Agentów zmiany. Wskaźniki sukcesu wdrożenia zmiany.

Skontaktuj się z nami

Możesz zadzwonić:

+48 601 191 393

lub napisać wiadomość:

szkolenia@compassandpartners.pl

Zgłoś uczestników

Wyślij nam formularz zgłoszeniowy a my w ciągu 24 h oddzwonimy i przekażemy Ci informację w jaki sposób zapewnić sobie miejsce podczas naszego szkolenia oraz odpowiemy na wszelkie dodatkowe pytania.

Zapoznaj się z dokumentami: